VELLEZ

Системы оповещения и управления звуком

Переговорний пристрій "клієнт-касир"

ПРИСТРІЙ ПЕРЕГОВОРНИЙ ТИПУ "КЛІЄНТ-КАСИР"

ПРИСТРІЙ ПЕРЕГОВОРНИЙ ТИПУ 'КЛІЄНТ-КАСИР'

Призначення

Двосторонній переговорний пристрій призначений для зв'язку між оператором і абонентом (типу пасажир – касир). Пристрої такого типу призначені для використання в касах банків, вокзалів, аеропортів та інших подібних об'єктів.

Опис

Двосторонній переговорний пристрій складається з пульта оператора і пульта абонента.

Підключення здійснюється за допомогою симетричного мікрофонного кабелю.

Живлення переговорного пристрою включається клавішею, що розташована на задній стінці пульта оператора. При цьому активізується режим прийому й оператор прослухує інформацію абонента. Для відповіді оператор повинний натиснути й утримувати клавішу на пульті або педаль. У цей час абонент чує відповідь оператора через динамік у своєму пульті. Рівень гучності встановлюється регулятором, установленим на правій стінці пульта оператора.

Додаток:
ФайлРозмір файла
Download this file (КП01.pdf)паспорт КП-011859 Kb